Dienstag, 22. Februar 2011

Mein Schnipselstudio

So sieht mein Paradies aus...


Kommentare:

  1. liäbs Daniela, vielä Dank für diä gmüätlichä und kreativä Stundä, wo mir bi dir im Schnipselstudio scho ka händ!!

    AntwortenLöschen
  2. hej Daniela
    ich wünschä dir ganz viel erfolg mit dim Blogg. zu dir go scrap ds cho isch immer mega toll, eifach de hit! und dis Atelier isch eifach nur supper!!!
    grüässli katja

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Daniela

    ich freu mich grad riesig, etwas in Dein "Paradies" zu güggslen!! Wunderschön hast Du's Dir eingerichtet. Freu mich schon auf weitere Beiträge von Deinen super Sachen!!

    Ganz a liaba Gruass

    freu mi uf a Samschtig

    Bea

    AntwortenLöschen
  4. herzliche Glückwunsch zu Dim Blog! Du wirsch mich bestimmt als treui Leseri ha!
    Es macht Spass, die eige Kreativität mit andere dörft zteile!
    LG Judith

    AntwortenLöschen
  5. Da esch wörkli es Paradis! Lässig das du jetzt au blogsch :)

    AntwortenLöschen
  6. herzliche Glückwunsch zu deiem wunderschöne Blog und ein super tolles Schnipselstudio hast du:-) Kompliment!
    LG Brigitte

    AntwortenLöschen
  7. WOW!! So en Arbeitsplatz wett ich au! Da bini grad chli nidisch...
    Gratuliere au zum Blog!
    Grüessli
    Irene

    AntwortenLöschen
  8. ein klasse Schnipselzimmer liebe Dani, ich bin auch neidisch, aber gönne es dir von Herzen... ich schau jetzt immer mal wieder hier rein, bussi Marika

    AntwortenLöschen
  9. Willkomme i de Welt vo de Blogger! Schön, chani Di au mol go bsüechle cho und Dini schöne Werk aluege! I wünsch Dir viel Spass bim Blogge und no ganz viel kreativi Moment!

    Dis Schnipselstudio gseht sehr gmüetlich us!

    Liebs Grüessli
    Bea

    AntwortenLöschen